Társasjáték a reflexek gyakorlására - Találd meg az állatokat
Legendás közösségi játék, ahol az érzékenységre és az okosságra számítanak. Ha rendelkezik ezekkel a funkciókkal, 100%-ban nyertes lesz, és a legnagyobb hős a barátai, családja körében. Ez a játék nagyszerű menekülés lesz a mindennapi életből. Kicsik és nagyok egyaránt élvezni fogják a szórakozást. Tesztelik reflexeiket és látásukat, miközben gyorsan keresik a hasonlóságokat.
Kis méreteinek köszönhetően a játék szó szerint bárhová magával vihető pikniken, iskolai kiránduláson, vonaton, nyaraláson.
Függetlenül attól, hogy melyik játékot játszod, meg kell találnod ugyanazt a tárgyat, és el kell helyezned a kártyát az éppen játszott minijáték szabályai szerint. Végül a játékosoknak egy párbajt kell megvívniuk, mindegyik húz egy-egy kártyát, és egyszerre fordítja meg. Az nyeri meg a párbajt, aki először talál egyező tárgyakat és elnevezi őket. 30 kártya van a dobozban.
Játékszabályok:
Mini játék 1
Helyezze a kártyákat képpel lefelé minden játékos elé. Tedd a kártyát képpel felfelé középre a játékosok közé, és a megmaradt kártyákat tedd vissza a dobozba.
Mindenki egyszerre játszik. A "START" módban minden játékosnak meg kell találnia egy megfelelő elemet a saját lapjai és az asztal közepén lévő kártyák között.
A megtalálás után azonnal ki kell hívni, és a játékosnak képpel lefelé kell fordítania a kártyáját. Az újonnan elhelyezett kártya minden egyes tippeléskor lecseréli az előző kártyát.
Az nyer, aki először megszabadul az összes kártyájától. A többi játékos folytatja a játékot és harcol a további helyekért.
2. számú minijáték
Helyezze a kártyákat minden játékos elé pontosan úgy, mint az előző játékban.
Mindenki egyszerre játszik. A "START" módban minden játékosnak meg kell találnia egy megfelelő elemet a saját lapjai és az asztal közepén lévő kártyák között. Csak elsőként kell kimondania a megfelelő elem vagy szimbólum nevét a kártya és a tabló közepén lévő kártya között. Legyen óvatos – a középen lévő kártya megváltozik, amint a játékos ráhelyezi valamelyik kártyáját.
Az nyer, aki először megszabadul az összes kártyájától. A többi játékos folytatja a játékot és harcol a további helyekért.
3. számú minijáték
Nyújtsd ki a kártyákat, de ezúttal minden játékos elé tegyél egy kártyát képpel lefelé, és a maradék kártyákkal készíts képpel felfelé egy kupacot az asztal közepére.
Minden játékosnak a lehető leggyorsabban meg kell találnia a kártyája és a sorsolás tetején lévő kártya közötti egyező elemeket. Az első játékos, aki észreveszi, hogy megvan, kihívja, kivesz egy kártyát a pakliból, és maga elé teszi. Ha a játékos elveszi ezt a kártyát, egy másikat dob a pakliból.
A játék akkor ér véget, amikor a húzópakli összes kártyája elfogy. A legtöbb kártyával rendelkező játékos nyer.
4. számú minijáték
Oszd ki az összes kártyát minden játékosnak. Tedd az utolsó kártyát képpel felfelé az asztal közepére. Minden játékos megkeveri a lapjait, és húzópaklit alkot, amelyet képpel lefelé maga elé tesz.
Ezúttal a lehető leghamarabb meg kell szabadulnod a kártyáidtól.
A „START” szóra a játékosok felfordítják lapjaikat, és a lehető leggyorsabban meg kell szabadulniuk tőlük úgy, hogy az asztal közepén lévő kártyára helyezik őket. Ehhez a játékosnak meg kell neveznie az egyező elemet a paklija tetején lévő kártya és az asztal közepén lévő kártya között.
A kártya középen változik, ha egy játékos ráhelyezi az egyik kártyáját, a játékosoknak gyorsnak kell lenniük.
Az nyer, aki leggyorsabban megszabadul a kártyáktól.
5. számú minijáték
Osszuk ki a kártyákat, de ezúttal minden játékos elé tegyünk egy lapot képpel lefelé, és a maradék kártyákkal készítsünk húzópaklit az asztal közepén lévő arckártyákból.
A játékosok felfordítják lapjaikat. Mindenkinek azonos tárgyat kell találnia bármely másik játékos kártyáján. Az első játékos, aki megnevezi a megfelelő állatot, elveszi a húzás legfelső kártyáját, és bármely játékos kártyájának tetejére helyezi.
A játék akkor ér véget, amikor a pakli összes kártyáját felhúzták. A legkevesebb kártyával rendelkező játékos nyer.
6. számú minijáték
Minden körben tegyél egy kártyát képpel felfelé az asztal közepére, majd tegyél le annyi kártyát képpel lefelé, ahány játékos van körülötte.
Tedd félre a többi kártyát, szükség lesz rájuk a következő körben.
A kör elején minden játékos egyszerre fordítja fel és képpel lefelé a kártyáit, és emlékeznie kell arra, hogy mi van.
A játékosnak meg kell találnia a megfelelő elemet a középen elhelyezett kártyán. Az első játékos, aki megtalálja ugyanazt a szimbólumot, és felhívja a nevet, elveszi a körbehelyezett kártyákat, de nincs kártya a közepén.
Miután elvette az összes környező kártyát, nyúljon az eldobott kártyákért, rakja ki őket, mint korábban, és kezdje el a következő munkamenetet.
A játékosok megtartják az összegyűjtött kártyákat. Az a játékos nyeri meg a játékot, aki a legtöbb kártyát gyűjti össze.
7. számú minijáték
Az összes kártya megkeverése után tegyen egy lapot képpel felfelé az asztal közepére. Oszd ki a maradék kártyákat minden játékosnak, de tartsd őket képpel lefelé.
A játék elején a játékosok azonnal felfordítják lapjaikat.
Minden játékos a lehető leggyorsabban megpróbálja megtalálni ugyanazt a szimbólumot a kártyáján. Az első játékos, aki megtalálja a szimbólumot és kikiáltja a nevet, elveszi a felső kártyát, és képpel lefelé az asztal közepére teszi. Ekkor egy új kártya kerül felfordításra a pakliból, és a játék addig folytatódik, amíg a pakliban lévő összes kártya el nem fogy.
Az a játékos nyer, akinek először fogy ki a kártyája, a többi játékos pedig tovább játszik a második és harmadik helyért.
8-as minijáték
A kör elején minden játékosnak képpel lefelé kártyákat osztanak ki, amelyek a kezük alatt vannak. Tedd félre a fennmaradó kártyákat a következő körben.
A játék akkor kezdődik, amikor minden játékos egyszerre feladja a lapjait. Minden játékos megpróbálja megtalálni a megfelelő szimbólumokat az ellenfél kártyáján, és a lehető leggyorsabban kártyákat húz. A kártyák tetején ugyanaz a szimbólum kell legyen. Húzd fel a kártyákat, és a lehető leggyorsabban üsd ki a megfelelő szimbólumokat. A játék addig folytatódik, amíg az összes kártyát el nem veszik a pakliból.
Amikor a kártyaköteg eltűnik, a játéknak vége. A legtöbb kártyával rendelkező játékos nyer.
9-es számú minijáték
Osszuk két kupacba az összes kártyát képpel felfelé. Csak 2 játékos szükséges ehhez a játékhoz.
Amikor a játék elkezdődik, az a játékos, aki elsőként találja ugyanazt a szimbólumot a 2 pakli felső kártyáján, a szimbólum nevének kiáltása után elveszi a kártyát, majd folytatja ugyanazt a két kártyát. Ez a játék különös figyelmet igényel.
A játék addig folytatódik, amíg az utolsó játékos helyesen nem egyezik a kártyával.
Csak egy kártyaminta és nyersz!
A játék megnehezítése érdekében a kártyákon lévő szimbólumok néha forognak, és különböző méretűek. Maguk a kártyák kerekek és tele vannak színes illusztrációkkal, amelyek mindegyike egyedi a többi kártyához képest, és csak egy szimbólumot tartalmaz.
Játék 2-5 játékos számára. 4 éves kortól ajánlott.
Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!