Ingyenes szállítás 35000ft-tól.

Panaszok és a szerződés elállása

Zavartalan panasz

Hogyan kell eljárnom áruigényléskor?

Javasolt megoldás: Hívjon minket, és tájékoztasson bennünket arról, hogy panaszolni akar az árukkal
kapcsolatban, üzemeltetőnk Önnek elmagyarázza, hogyan kell tovább folytatni.
A leggyorsabb megoldás: Panaszkodni akar az áru miatt, és nem akar telefonálás közben bajlódni,
ilyenkor töltse ki a mintát REKLAMÁCIÓK ÁS PANASZOK, amelyet kiír, és elküldi az árut a címünkre
A panasz elküldésének címe: RAJ HOLDING s.r.o, Okružná 884/72, 06401 Stará Ľubovňa, Slovakia
Milyen gyorsan oldjuk meg a panaszt? A panasz kézhezvétele után azonnal megoldjuk azt úgy, hogy
új darabra cseréljük, vagy visszaküldjük a pénzt. Legkésőbb a törvényben előírt 30 napos határidőn
belül.

 

Problémamentes elállás a szerződéstől

Mit tegyek, ha nem vagyok elégedett az áruval és vissza akarom küldeni?

Javasolt megoldás: Hívjon minket, és tájékoztassa arról, hogy az árut 14 napos törvényes határidőn
belül szeretné visszaküldeni, üzemeltetőnk elmagyarázza Önnek, hogyan tovább.
A leggyorsabb megoldás: Szeretném az árut visszaküldeni a törvényes 14 napos határidőn belül, és
nem akarom, hogy zavarjanak a telefonhívások, ilyenkor töltse le a a szerződés elállása, amelyet
kiír, és elküldi az árut a címünkre.
A szerződéstől való elállás elküldésének címe: RAJ HOLDING s.r.o, Okružná 884/72, 06401 Stará
Ľubovňa, Slovakia