Ingyenes szállítás 35000ft-tól.

ÁSZF

Általános üzleti feltételek

(a továbbiakban: ÁSZF)

 

On-line áruház www.ajandekokszigete.hu

Bevezető rendelkezések

 

Ezek az Általános Szerződési Feltételek ("ÁSZF") meghatározzák a felek összetett jogait és kötelezettségeit, ideértve az eladó és a vevő közötti távollevők közötti szerződés tárgyalásának valamennyi feltételeit. A szerződés tárgya az áruk adásvétele és eladása a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett, valamint a feleknek a megállapodott adásvételi szerződésből fakadó későbbi jogai és kötelezettségei.

Az ÁSZF teljes mértékben megfelel a fogyasztói jogokat szabályozó jogszabályoknak, azaz törvénnyel 102/2014 Coll. törvény a távolról kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül megkötött szerződés alapján érvényes és hatályos szövegben, a törvény Nr. 250/2007 Coll. a fogyasztóvédelemről, annak módosított és hatékony megfogalmazásával, valamint a Szlovák Köztársaság egyéb, általában kötelező erejű jogszabályaival.

 

1. cikk. Fogalommeghatározások

Eladó - olyan személy, aki a www.darcekovy-raj.sk weboldalon elérhető árukat kínál eladásra a jelen ÁSZF-ben meghatározott vételáron és feltételekkel.

RAJ HOLDING, p.r.o
Okruzna 884/72
06401 Stara Lubovna

ID: 47835427
héa-azonosító: 2024112585
héa-azonosító: SK2024112585

e-mail: info@ajandekokszigete.hu
telefon: +36 144 509 03

Vevő - az a személy, aki kötelező érvényű áru megrendelést rendel a www.ajandekokszigete.hu internetes áruházban

Áru - bármilyen termék, amelyet a vevő árukként megrendelhet a www.darcekovy-raj.sk weboldalon az online áruházban.

Internetes üzlet - olyan üzlet, amelyben a vevő távolról "távolról" rendelhet termékeket a www.ajandekokszigete.hu weboldalon keresztül.

Megrendelés - olyan folyamat, amelyben a vevő kiválasztja az árukat, amelyeket kötelező érdekeltséggel vásárol. Kiválasztja a kézbesítési módot, amelyen belül a vevő megismeri a fizetési és egyéb feltételeket, amelyek az online áruházon keresztül benyújtott kötelező érvényű megrendelésből származnak.

Kötelező megrendelés benyújtása - a vevő szándéka, hogy adásvételi megállapodást kössön az eladóval, amelynek tárgyát az áruk online áruházában, az online áruházon vagy e-mail küldésén keresztül az eladónak.

Vásárlási ár - a vevő vállalja, hogy a megrendelésben megjelölt vételárat az ÁSZ 4. cikkében meghatározott módon fizeti meg.

Szerződés - jogszabály, amelyben a vevő megállapodik az online áruházban kötelező érvényű megrendelés benyújtás az eladó és a vevő között lévő megrendelésének elfogadása eredményeként.

Szállítás - az eladó vállalja, hogy árut szállít a vevőnek a vevő által megadott címre, amikor árut rendel meg az ÁSZF 3. cikkében meghatározott feltételekkel.

Személyes adatok - az eladó feldolgozza a vásárló által szolgáltatott valódi személyes adatokat, azaz cím, név, vezetéknév, állandó lakhely, az áruk kézbesítési címe, telefonszám, e-mail cím, születési dátum a jelen GBTC 12. cikkében meghatározott módon.

Kár - az eladó vagyonának bármilyen csökkentése, amely a vásárló hamis személyes adatainak bevezetése vagy a vevő jelen ÁSZF-ben meghatározott kötelezettségeinek megszegése eredményeként merült fel.

A szerződés felmondása - a szerződés ésszerű vagy ésszerűtlen, a vevő általi felmondása. eladó, a jelen ÁSZF 7. cikkében meghatározott feltételekkel.

 

2. cikk Az áruk megrendelésének eljárása.

 

2.1.A vásárló jogosult megadni az áru elkötelezett megrendelését az internetes bolt által,vagy az email által.

2.2 A vevő köteles kitölteni a megrendelést, ha érdekli az áru, amelyet az online áruházon keresztül kíván vásárolni. A megrendelés teljesítése előtt a vevő köteles a kosárba helyezni azokat az árukat, amelyeket vásárolni szeretne. A vásárló köteles alaposan megismerkedni a kosár tartalmával az online áruházban, mielőtt kötelező érvényű megrendelést tölt be. A vevő köteles továbbá a megrendelést valódi adatokkal kitölteni, mert egyébként ő felel a jelen ÁSZF-nek megfelelően.

2.3 Az e-mailen történő áru-vásárlás iránti érdeklődés esetén a vevő köteles alaposan megismerkedni az áruval, és ezzel egyidejűleg e-mailben elküldeni személyes adatait név, vezetéknév, születési idő, 

állandó lakóhely, ill. az a cím, telefonszám ahová meg akarja rendelni az árut. A vásárló köteles alaposan megismerkedni az érdeklődő árukra vonatkozó információkkal az online áruházban, mielőtt e-mailben kötelező érvényű megrendelést küld. A vevő emellett köteles e-mailt küldeni kötelező megrendeléssel, valós adatokkal, mert egyébként ő felel a jelen ÁSZF-nek megfelelően.

 

3. cikk. Áruk szállítása

 

3.1. A vevőnek joga van az alábbiakban felsorolt ​​áruk szállítási módjai közül választani, és a kiválasztott szállítási módért köteles a szállítási díjat fizetni, amelyet a vételár tartalmaz.

3.2. Magyar posta úton történő szállítás a Magyarország területére 2500,- Ft kerül. Szállításkor fizetendő vételár esetén a szállítás ára + 700,- Ft

3.3 Futárszolgálattal a Magyarország területére történő szállítás 1800, - Ft, a kiszállítás általában 2 munkanapon belül történik a raktárunkból történő kiszállítás után. Az áruk 48 órán belüli kiszállítását nem garantáljuk. Abban az esetben, ha a vételárat kifizetik a szállításkor, a szállítás ára 700,- Ft növekszik.

3.4 Személyes átvétel csomagkuldo 1500,- Ft kerül. Abban az esetben, ha a vételárat kifizetik a szállításkor, a szállítás ára 700,-Ft növekszik.

3.5. Ha 50 000,-Ft meghaladó árut rendel, az áru kiszállítása ingyenes. Ez azonban nem vonatkozik, ha a vevő a megrendelés egy részét visszaküldi, és így a rendelés árát 35 000,-Ft alá csökkenti, miközben az eladó jogosult a szállítási költségek megfizetésére.

3.6. Ha érdekli az áruk külföldön történő szállítása, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 144 509 03 telefonszámon vagy e-mailben az info@ajandekokszigete.hu címen.

3.7 Az eladó köteles az áruval együtt kiszállítani a vevőnek a számlát (adó okmányt), amely garancia igazolásként is szolgál.

3.8 A vevő köteles az áru átvétele után azonnal ellenőrizni a küldemény tartalmát. Ellenkező esetben a kárt a vevőnek okozott kárnak kell tekinteni.

3.9 Az eladó figyelmezteti a Vevőt, hogy kézbesítéskor nem fogad el semmilyen szállítást az eladónak, míg a Vevő vállalja, hogy nem küldi el az árut az eladónak kézbesítéskor, és a Vevő tudomásul veszi, hogy ennek a tilalomnak a megsértéséből eredő károkat a Vevõre róják.

3.10. A fogyasztót e-mailben és SMS-ben értesítik az áruk feladásáról, legkésőbb a kézbesítés előtti napon. A fogyasztó köteles biztosítani az áruk zökkenőmentes átvétele érdekében az együttműködést, különösen azzal, hogy a tervezett kézbesítés napjain elérhetővé válik a kézbesítésre szánt telefonszámon vagy a kézbesítési címen. Ha ez a kötelezettség nem teljesíthető, akkor köteles bizonyosan tájékoztatni az eladót, megállapodni vele egy alternatív szállítási határidőn, vagy kinevezni egy pótló személyt, aki teljesíti az áruk átvételének kötelezettségét az eredeti címzett nevében. Ha a fogyasztó ezt nem teszi meg, és az árut az eladó költségén visszatérítik a fogyasztóhoz történő ismételt elmulasztás miatt, ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint az e cikk 5. pontjában meghatározott szállítmány indokolatlan elutasítására.

3.11. Ha a fogyasztó nem veszi át az árut a futártól vagy a futártól, anélkül, hogy előzetesen írásban vagy személyesen elállna a szerződéstől, akkor az eladó a megrendelés sikertelen kézbesítésének tényleges költségei miatti kártérítést kérhet a felmerült károkért.

 

4. cikk Vásárlási ár

 

4.1. A vevő egyetért az online áruházban felsorolt ​​áruk vételárával. a kötelező érvényű megrendelésben és a vevő által választott szállítási díjban.

4.2 Az online áruházban felsorolt ​​vételár végleges.

4.3 A vevő köteles az árut a vételárat előre fizetni a számlára. utánvétes fizetés.

 

5. cikk. Megrendelések feldolgozása

 

5.1 Az online áruházban kínált, „raktáron” megjelöléssel ellátott termékek az eladó raktárában vannak, tehát a rendelés során nem pazarolja az idejét. A 12:00 előtt megrendelt árukat ugyanazon a napon szállítják. Hétvégén az eladó a hétvégét követő első munkanapon szállítja az árut.

5.2 Ha a megrendelt áruk meg vannak jelölve "a raktárba vezető úton", akkor az eladó az árut a tárolás napján küldi el. Ebben az esetben az ügyfelet közvetlenül a megrendelés feldolgozása után tájékoztatják megrendelésének állapotáról, hogy az áruk nincs raktáron. Később, még az áruk tárolása és feladása után is.

5.3 Ha az árut a gyártótól kell megrendelni, az eladó 14 munkanapon belül feldolgozza a megrendelést. Ezen idő meghosszabbítása vagy a megrendelés megváltozása esetén a vevő e-mailben vagy telefonon értesíti az eladót. Hasonlóképpen, az eladó tájékoztatja a vevőt a megrendelés állapotának bármilyen változásáról.

5.4 Az eladó e-mailben tájékoztatja a vevőt a rendelés állapotáról. Ha a vevő e-mailt kap, amelynek szövege: "Megrendelésének állapota: FELDOLGOZVA, akkor a kiszállítás 2-3 munkanapon belül várható - a választott szállítási módtól függően. Ha a küldemény nem érkezik meg ebben az időben, kérjük, értesítse a postahivatalt (előfordul, hogy a "jegy elveszik"), futárszállítás esetén kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Trans-O-Flex futár, és rendelkezzen a nyomkövető számmal.

5.5 Előfordulhat, hogy a megrendelés állapotának megerősítéséről vagy értesítéséről szóló értesítő e-mail nem érkezik meg Önnek, mert az e-mail szolgáltatónál beállította a spamszűrőt. Ebben az

esetben azt javasoljuk, hogy ellenőrizze az állapotot telefonon a +36 144 509 03 telefonszámon vagy e-mailben az info@ajandekokszigete.hu címen.

5.6 Ha a vevő megrendelte az árut. olyan termék, amelyet közvetlenül mérésre készítenek, a vevő a jelen ÁSZF 7. cikke értelmében nem jogosult elállni a szerződéstől.

5.7 Áruk, ill. közvetlenül mérésre készített termék vagy a jelen ÁSZF 6. cikke 6.8. pontjában felsorolt ​​áruk, az online áruházban közvetlenül mérésre készített árukként megjelölt áruk, vagy olyan áruk, amelyekről az eladó a megrendelést követően azonnal e-mailben értesítette a vevőt.

5.8 Áruk, ill. A termék, amelyet méretre készítenek, az ülészsákok és a bőr papucsok

 

6. cikk. Lemondás - a megrendelés visszavonása

 

6.1 A vevő jogosult elállni, t. j. legkésőbb öt órán belül annak benyújtásától (azaz létrehozásától) visszavonhatja a megrendelést, ha a megrendelés tárgya olyan áruk, amelyeket egyedi fogyasztói igények szerint készítenek, vagy kifejezetten egy fogyasztó számára (azaz megrendelésre készített áruk, azaz babzsákok, bőr papucsok).

6.2 A vevőnek jogában áll a megrendelést a kézbesítés után azonnal, de legkésőbb a megrendelés kézhezvételétől számított 2 héten belül, a jelen cikk 6.4. Pontjában említett okokból visszavonni.

6.3 A végzés visszavonásának oka a 6. cikk 6.3. Pontja szerint. az áru visszaküldése a vevő által, az áru visszaküldése a vevő által indoklás nélkül, az a tény, hogy a vevő nem megfelelő méretet adott meg, az a tény, hogy a vevő nem kedveli a megrendelt árut, és az a tény, hogy a vevőnek nincs további érdeke az áruk iránt.

6.4 Amennyiben a vevő úgy dönt, hogy lemond, t. j. törli a megrendelést a 6. cikk 6.3. pontja szerint, és a vevő nem választhat másik lehetőséget a szerződés elállására. a szerződéstől való elállás.

6.5 Az eladó jogosult a vevő által a vevő fizetésével járó viselkedéséből fakadó károk elszámolására.

6.6 Ha a vevő a 6. cikk 6.4. Pontjában felsorolt ​​okok értelmében az áru visszaszolgáltatása iránti érdeklődésre számít, akkor a vevő ilyen cselekedete visszavonásnak minősül, azaz j. a szerződés felmondása a 6. cikk 6.3. és 6.4. pontja szerint.

6.7. Abban az esetben, ha a vevő lépéseket tesz a rendelés visszavonására. a rendelés visszavonása érdekében a jelen ÁSZ 8. cikkében foglaltaknak megfelelően nem módosíthatja ezt a jogszabályt.

 

7. cikk Értesítés a szerződéstől való elállásról

 

7.1. Az eladó jogosult 30 napon belül elállni a szerződéstől, mivel harmadik fél okán nem tudja átadni az árut.

7.2 A vevő az áruk kiszállításától számított 14 napon belül jogosult elállni a szerződéstől. Ugyanezen időtartamon belül a vevő köteles átadni azokat az árukat, amelyek a szerződésből való elállás tárgyát képezik, a szerződésből való elállás időpontjától kezdve.

7.3. Az elállási időtartam fennáll, ha értesítést küld az elállási jog gyakorlásáról, és az árut az elállási határidő lejárta előtt visszaküldi.

7.4 A szerződéstől való elállás nem tekinthető olyan helyzetnek, amikor a vevő nem vette át a vásárlás tárgyát, és olyan helyzetet, amikor a vevő a felmondást kérte, azaz j. a szerződés felmondása.

7.5. A vevő köteles gyakorolni a szerződéstől való elállási jogot, írásban az eladónak a jelen ÁSZF 1. cikkében meghatározott cégcímen.

7.6. A szerződéstől való elállást követően a vevőnek a szerződés megkötésével kapcsolatos összes kifizetés visszatérítésre kerül. A kifizetéseket indokolatlan késedelem nélkül visszatérítik, legkésőbb a szerződéstől való elállási értesítés kézbesítésének napjától számított 14 napon belül, az eladott árukkal együtt. Az áruk vevőnek történő visszaküldésének költségeit a vevő viseli.

7.7 A vevő felelős az áruk értékének bármilyen csökkenéséért, amely az áruk jellegének, tulajdonságainak és működőképességének meghatározásához szükséges eltérő módon történő kezelésből származik.

7.8. A jelen ÁSZF keretein belül az eladó a Vevőnek a szerződéstől való elállási űrlapot küld.

7.9. A vevő tudomásul veszi, hogy előfordulhatnak olyan esetek, amikor a szerződés nem jön létre az eladó és a vevő között, különösen akkor, ha a vevő az eladó belső információs rendszerének hibája vagy az ajándékokszigete.hu személyzet hibája miatti tévedésből közétett áron rendeli meg az árut. Ebben az esetben az Eladó jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, még akkor is, ha a Vevő megkapta a megrendelését visszaigazoló e-mailt, amelyről az Eladó a Vevőt tájékoztatja. Példák arra, hogy mikor fordulhat elő tévesen közzétett ár, a következők, de nem kizárólagosak: az áru ára első látásra hibás (pl. nem veszi figyelembe a vételárat vagy az áru szokásos árát); az áru árából egy vagy két számjegy hiányzik, vagy egy vagy több számjeggyel több szerepel benne;

 

8. cikk Sérült áruk

 

8.1. A vásárló köteles e-mailben vagy telefonon legkésőbb a kézbesítéstől számított 12 órán belül e-mailen vagy telefonon értesíteni az árut. az áruk átvétele.

8.2 Abban az esetben, ha a vevő nem teljesíti a 8. cikk 8.1. Pontjában előírt kötelezettséget, akkor a kitalálás vonatkozik arra, hogy az árut a vevő a szállítás után megsértette. Ebben az esetben az eladó nem felel a szállított árukért. A vevő nem mondhat le egy ilyen szerződéstől, amelynek tárgya sérült áruk, ill. jelen szerződéses felmondás iránti kérelmet nyújtott be ezen ÁSZF szerint.

8.3. Abban az esetben, ha a vevő a sérült árut a szerződés elállása vagy a szerződésből való visszavonás formájában visszaküldi, az eladó nem köteles elismerni a szerződés érvényes felmondását. a szerződéstől való elállás.

8.4. A 8. cikk 8.3. Pontjában említett esetben. az eladó jogosult a károkat a vevő által az eladónak fizetett összegekkel beszámítani.

8.5. A Vevő tudomásul veszi és beleegyezik abba, hogy az eladó a Vevő által küldött sérült árukat csak akkor küldi vissza a Vevőnek, miután az áru újbóli kiszállításához szükséges pénzeszközeket jóváírták azután, hogy a sérült árut a Vevő visszaküldte az eladó számlájára.

 

9. cikk Panaszkezelési eljárás

 

9.1. Az eladó felel az áruk hibáiról a Szlovák Köztársaság hatályos és érvényes, általánosan kötelező érvényű jogszabályai szerint.

9.2 Ha az árukra másként nem vonatkozik, az áruk garanciája 2 év. A jótállási idő az áruk vevőnek történő kézbesítésének napján kezdődik. Az árukra vonatkozó jótállás nem vonatkozik, ha a sérülés, hiba, ill. a termék hibáját az áruk helytelen kezelése, az áruk helytelen használata, az áruk helytelen kezelése stb. okozta.

9.3. A vevőnek joga van előzetesen kapcsolatba lépni az eladóval a panasz kezelése érdekében.

9.4. Ha a vevő igényelni kívánja az árut, a vevő köteles bizonyítani, hogy az árut az eladótól vásárolták meg. A vevő az eladóval egyetértésben köteles a panaszos árut az eladó címére csomagként, ajánlott levélben küldeni, az adódokumentum másolatával együtt, amelyet a vevőnek az áruval együtt küldtek a vásárláskor.

9.5. Az eladó köteles az árukkal kapcsolatos panaszt legkésőbb az áruknak a panaszhoz történő kézbesítésétől számított 30 napon belül kezelni, és ezzel egyidejűleg köteles tájékoztatni a vevőt a panasz kezelésének módjáról, és igazolást küldeni a panasz kezeléséről.

9.6. A panasz kézhezvétele után az eladó jogosult e-mailben kapcsolatba lépni a vevővel, ill. telefonon a panasz feldolgozása érdekében. A vevő köteles minden együttműködést biztosítani az eladóval a panasz kezelésében.

9.7. Az eladó a következők egyikével kezelheti a panaszt:

  • az áruk hibáinak javítása,
  • áruk cseréje,
  • csere az Ön által választott egyéb árukra (a igényelt áruk értékéig)
  • Visszatérítés azzal, hogy nem ismeri el a panaszt.

9.8 Kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van díjmentesen, kellő időben és megfelelően kijavítani. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni. A hiba kiküszöbölése helyett az eladó mindig kicserélheti a hibás terméket tökéletesre. Más esetekben az általánosan kötelező erejű jogi rendelkezések vonatkoznak az eladó felelősségére az áruk hibákért.

9.9 A vevő jogosult a panaszhoz kapcsolódó költségek megtérítésére.

Kiegészítés: Ha egy terméknél több mint egy évig használatos igényt elismernek, az ügyfélnek levonják az értékcsökkenés összegét.-

 

10. cikk Kártérítés

 

10.1 Az eladó jogosult kártérítést követelni a vevőtől, és a vevő köteles kártérítést fizetni az eladó számára, ha az eladó kárt szenvedett, különösen akkor, ha a vevő, ha a megrendelés kitöltésekor hibás adatokat adott, másik személynek szállít. másik címre, ha a vevő a szállítmányt időben nem veszi át a Slovenská pošta, a., postai úton, ill. a futártól, és ha a vevőt a visszavonás érdekli, i. a megrendelés elrendelésétől számított öt óra elteltével, vagy az eladónak kárt okoz az áruszállítás vevő általi elfogadásának elmulasztása miatt.

10.2 A vevő köteles az eladónak bizonyítható károkat megfizetni az eladó által elszenvedett összegben, ideértve a csomagolás díját, a postaköltséget, az áruk visszajuttatásának költségeit, valamint a jogi segítségnyújtás cselekedeteit. behajtási díj.

10.3. Az eladó jogosult a kártérítést a vevőtől egy későbbi módon megtéríteni.

10.4 Az eladó először kártérítést kér a vásárlótól, ill. az esedékes összeget, miközben jogosult 3 euró emlékeztető díjat feltenni egy ilyen hívásra emlékeztető formájában.

10.5. Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti meg a kárt és az emlékeztető díját az eladónak, az eladó jogosult a követelést harmadik félnek átruházni. jogosult a követelések behajtását harmadik személyre bízni, aki legfeljebb 2000,- Ft emlékeztető díjat és az iratok kézbesítésének tényleges költségeit követelheti.

10.6. Ha a vevő nem fizet kártérítést, ill. a tartozás összege, ideértve az emlékeztetők díjait, még a 10. cikk 10.5. pontja és a 10.6. pont szerinti kérelem benyújtása után is, az eladó jogosult felhatalmazni az ügyvédi irodát, hogy képviseltesse magát a követelés behajtásában. A jogi képviselet esetén az eladó további tényleges károkat hordoz magában, amelyek a jogi képviselet fizetett költségeinek részét képezik, míg az eladó ezt a károk megtérítését követeli meg a vásárlótól egy pert megelőző eljárásban, egy ügyvédi irodán keresztül.

 

11. cikk Alternatív vitarendezés

 

11.1. Vevő, t. j) a fogyasztónak jogában áll jogorvoslatért fordulni az eladóhoz, ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezelte panaszát, vagy ha úgy gondolja, hogy az eladó megsértette jogait. Ha az eladó nemleges választ adott erre a kérésre, vagy a feladásától számított 30 napon belül nem válaszolt, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezési kezdeményezést (a továbbiakban: ADR) benyújtani a 391/2015 Coll. Törvény alapján. a fogyasztói viták alternatív megoldásáról (a továbbiakban: az alternatív vitarendezési törvény).

11.2. A fogyasztó az alternatív vitarendezés megindítására irányuló javaslatot nyújthat be az alternatív vitarendezési törvény 12. §-ának megfelelően, a bírósághoz fordulás esélyét ez nem érinti. A javaslatot az ADR-törvény 3. §-a alapján nyújtják be az alternatív vitarendezési szervezethez:

formanyomtatvány, amelynek mintája a A törvény 1. cikke egy külön platform, amely elérhető a következő címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Az alternatív vitarendezési szervezetek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapján is. Ha egynél több jogalany felel az alternatív vitarendezésről, a fogyasztónak joga van választani közülük melyikben nyújtja be javaslatát. Az alternatív vitarendezési egység az ADR megindításáért díjat számíthat fel a fogyasztónak az ÁFA-val együtt legfeljebb 2000.-Ft összegben.

11.3. Kizárólag a fogyasztó és az eladó közötti, a fogyasztói szerződésből származó vagy a fogyasztói szerződéssel kapcsolatos viták rendezhetők alternatív vitarendezés formájában, az 1. § (1) bekezdése szerinti viták kivételével. Az ADR-törvény 4. §-a, valamint az olyan viták, amelyek számszerűsíthető értéke nem haladja meg a 7150,- ft

 

12. cikk A személyes adatok védelme

 

12.1. Az online áruház üzemeltetője és a személyes adatok feldolgozója RAJ HOLDING, s. r. o., székhelye: Okružná 884/72, 064 01 Stará Ľubovňa, azonosítószám: 47835427. A személyes adatok feldolgozására jogosult Miroslav Šlosár, állandó lakóhelye: Okružná 884/72, 064 01 Stará Ľubovňa. Az üzemeltető személyes adatokat szerez, dolgoz fel és bocsát rendelkezésre a 10. sz. Törvény érvényes és hatályos megfogalmazása szerint. 122/2013 Coll. a személyes adatok védelméről (a továbbiakban: a törvény).

12.2 A személyes adatok feldolgozásának célja a vásárlótól származó személyes adatok megszerzése annak érdekében, hogy az eladó megrendelését feldolgozza, és a vevőt, valamint kapcsolattartóját és levelezési adatait azonosítsa a távolról tárgyalt adásvételi szerződésben, az adásvételi szerződés harmadik feleken keresztül történő kézbesítése (Slovenská pošta, as, IČO: 36). 631 124, Slovak Parcel Service sro, IČO: 31 329 217, IN TIME, sro, IČO: 31 342 621, Zásielkovňa sro, IČO: 48136999), a számla és a vételi szerződés adó- és számviteli nyilvántartása (illetékes közigazgatási szerv az adózás területén), a vevővel történő kapcsolatfelvétel a megállapodás szerinti adásvételi szerződés kapcsán. A személyes adatok feldolgozásának célja az e-mail küldés is, azaz hírek küldése új árukról, termékekről, prezentációs eseményekről stb.

12.3. Az üzemeltető a következő vásárlói személyes adatokat szerezte és dolgozza fel: cím, név, vezetéknév, állandó lakóhely címe, levelezési cím, születési idő, telefonszám, e-mail cím.

12.4. Az üzemeltető a személyes adatokat a vevő beleegyezése nélkül dolgozza fel, a 10. § (10) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban. 3 levél b) azért, mert a vevő az üzemeltetővel fennálló szerződéses jogviszony egyik szerződő feleként jár el. Az üzemeltető utasítja a vevőt, és a vevő beleegyezik abba, hogy az üzemeltető adja meg. harmadik személy számára hozzáférhetővé tette személyes adatait cím, név, vezetéknév, kézbesítési cím, áruk szállítása céljából, amelyet a vevő az üzemeltetőtől megrendelt, ill. a könyvelési nyilvántartás vezetése céljából. Az üzemeltető utasítja a 

vevőt, és a vevő beleegyezik abba, hogy az üzemeltető híreket küld a vevő e-mail címére új árukról, termékekről, bemutatási eseményekről stb. A Vevő tudomásul veszi, hogy abban az esetben, ha nincs további érdeke az e-mailekkel kapcsolatos hírek elküldésére, bármikor visszavonhatja ezt a hozzájárulást, és az info@darcekovy-raj.sk e-mail üzenettel küldheti az „Nem értek egyet e-mailek küldésével” szöveget. Az üzemeltető utasítja a vevőt, és a vevő tudomásul veszi, hogy személyes adatait akkor is kezelik és tárolják, ha a vevő visszavonja a szerződést. rendelés lemondása. Az üzemeltető utasítja a vevőt, és a vevő tudomásul veszi, hogy személyes adatainak megváltozása esetén. személyes adatainak hamis bevitele esetén köteles értesíteni az üzemeltetőt a változásról, a bejegyzés javításáról e-mailben az info@ajandekokszigete.hu címre, mert egyébként az online áruház általános feltételeivel összhangban ő felelős az üzemeltető által okozott károkért. www.ajandekokszigete.hu és a Szlovák Köztársaság általánosan kötelező érvényű jogszabályai.

12.5. A személyes adatok védelme keretében a vevőnek írásbeli kérés alapján joga van az adatkezelőtől megerősítést kérni arról, hogy a személyes adatait feldolgozzák-e vagy sem; információ a személyes adatoknak az információs rendszerben történő feldolgozásáról általánosságban érthető formában; pontos, általánosan érthető formában pontos információ arról a forrásról, ahonnan feldolgozás céljából megszerezte személyes adatait; a feldolgozás tárgyát képező személyes adatai általánosan érthető formában; a feldolgozás tárgyát képező hibás, hiányos vagy elavult személyes adatainak javítása vagy megsemmisítése; személyes adatainak megsemmisítése, amelyek feldolgozásának vége véget ért; a személyes adatokat tartalmazó hivatalos dokumentumok feldolgozása esetén kérheti azok visszaigénylését; a feldolgozás tárgyát képező személyes adatainak felszámolása, ha a törvény megsértette; személyes adatainak blokkolása a hozzájárulás visszavonása miatt annak érvényessége lejárta előtt, ha az adatkezelő az érintett hozzájárulásával dolgozza fel a személyes adatokat; tiltakozzon személyes adatainak azon feldolgozása mellett, amelyet ő közvetlen hozzájárulása nélkül vár fel vagy fog feldolgozni közvetlen marketing célokra, és kérje megsemmisítésüket; tiltakozni a 10. § (3) bekezdésében meghatározott személyes adatok felhasználása ellen. 3 levél d) a törvény a postai rendszerben történő közvetlen marketing céljából; tiltakozni a 10. § (1) bekezdésében meghatározott személyes adatok szolgáltatása ellen. 3 levél d) pontja a közvetlen marketing céljából.

 

13. cikk Záró rendelkezések

 

13.1. A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekre a Szlovák Köztársaságban hatályos és kötelező érvényű jogszabályokkal irányítandók.

13.2. Ez az ÁSZF 2020.15.7

 

Stará Ľubovňa 2020.15.7-én

 

A felügyeletet a következők végzik:

A preszovi régió SOI felügyelete

Obrancov mieru 6, 080 01 Presov 1
Termékvizsgáló és Fogyasztóvédelmi Tanszék
tel. Sz .: 051/7721 597
fax: 051/7721 596
e-mail: pr@soi.sk